صدور گواهینامه ISO10002،چگونگی اخذ ISO10 | ایران فوروارد

حرکت به سمت بالا

گروه ها

كامپيوتر
آموزش
املاك
اتومبيل
لوازم
خدمات
بازار كار
صنعت
ارتباط

تعرفه ثبت آگهی

تا اطلاع ثانوی تعرفه ها شکسته شد
آگهی عکس دار ___ رایگان
آگهی لینک دار ___ 15000 تومان
ویژه عکس دار ___ 10000 تومان
هر ستاره ___ 1000 تومان
آگهی 7 ستاره ___ 22000 تومان

تبلیغات بنری



محل تبليغات شما


درج آگهی رایگان-iranbehniaz-ایران بهنیاز

لینکهای ویژه

خدمات - خدمات بازرگاني

صدور گواهینامه ISO10002،چگونگی اخذ ISO10

خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004

ISO10002:2004چیست؟
سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیندی اثر بخش و کارا در مورد رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان است و این استاندارد بر آن است تا سازمان و مشتریان آن، شکایت کنندگان و سایر طرف های ذینفع را منتفع سازد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004
- فراهم آوردن امکانات ساده برای دسترسی شکایت کنندگان به فرآیندی پاسخ گو
- افزایش قابلیت سازمان برای رسیدگی به نظرات و شکایات به طور مستمر
- افزایش قابلیت سازمان برای شناسایی روندها و حذف علل نظرات و شکایات و بهبود عملیات
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور در حل شکایات و ترغیب کارکنان برای بهبود مهارتهای کاری خود
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات و حل آنها
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- در جریان گذاشتن شکایت کننده از روند رسیدگی به شکایت و احترام به نظرات وی
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- شکایت: فرد، سازمان و یا نماینده آن که یک نارضایتی از یک خدمت و یا محصول دارند .
- بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری
- رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
شرح خدمات ISO10002:2004
- تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .
- - طبقه بندی و توجه به نظرات و شکایات بنا به فوریت و ضرورت
- بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- تدوین و ارائه روشهایی جهت تکمیل اطلاعات مربوط به شکایت و دسترسی به مراحل شکایت
- طرح ریزی چگونگی اخذ اطلاعات مرتبط به فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- ارزیابی اولیه نظرات و شکایات ،بررسی و پاسخ به نظرات و شکایات
- ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات
- تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری
- تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها ، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان
- ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری

شرکت راهبرد صنعت نمایندگی مؤسسه بین المللی صدور گواهی Icerti کشور انگلیس تحت اعتبار ASCB
- با امکان ثبت و ردیابی در سایت مربوطه و بین المللی گواهینامه های ISO ، IRQA
ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002
تلفن های تماس شرکت راهبرد صنعت نمایندگی رسمی و انحصاری icerti ایران
88249520 - 88484625
مشاوره رایگان : 09123345703 – 09393730933
www.icerti.net
rsagroup@yahoo.com

   مشخصات آگهي   

به علت منقضي شدن آگهي , اطلاعات تماس نمايش داده نمي شود


جستجوي مرتبط
- واردات- شكر- وام- سيمان- ميلگرد- صادرات- كشمش- برنج- بازرگاني- شترمرغ- قير- روغن- بشكه- ترخيص- عراق- دبي- ترخيص كالا- خشكبار- افغانستان- خريدار سيمان- پودر- صادرات واردات

تازه‌هاي خدمات - خدمات بازرگاني (صفحه 1 از 60)
‪۹۶/۰۸/۰۹ فروش يورو در مقابل دريافت بانک گارانتي
فروش يورو در مقابل دريافت بانک گارانتي ارزي (BG) در مبالغ سنگين فقط از بانک هاي برتر و رتبه يک ...
توافقی
pourya nazar ، تلفن : 09359251936

‪۹۶/۰۸/۰۷ خريد و فروش ارز
خريد و فروش ارز(يورو)در مبالغ بالا فقط بانک به بانک و طبق تعريف تريد و در غالب قرارداد خريد و ...
توافقی
pourya nazar ، تلفن : 09359251936

‪۹۶/۰۷/۱۸ تبدیل ISO 9001:2008 به ISO 9001:2015
ارائه خدمات مشاوره به روز آوری و استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ویرایش جدید سال 2015 گروه مشاوران شایگان با ...
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
هومن مختاری ، تلفن : 88015079

‪۹۶/۰۷/۱۸ دوره مربیگری بازاریابی
هدف از دوره : آشنایی با قواعد مربیگری بازاریابی، طراحی و مهندسی بازاریابی در سازمان موضوعات و محتوای دوره : مربیگری ...
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
هومن مختاری ، تلفن : 88015079

‪۹۶/۰۷/۱۸ دوره مدیریت رسیدگی به شکایات
هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری موضوعات و محتوای دوره : تعاریف ...
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
هومن مختاری ، تلفن : 88015079

‪۹۶/۰۶/۳۰ فروش دستگاه های آزمایشگاهی و کنترل کیفی
با سلام و احترام شرکت بازرگانی پویا تدبیرآرنیکا با سابقه طولانی در عرصه همکاری با دانشگاههای مختلف و مراکز پژوهشی ،محصولات ...
حسین شادمان ، تلفن : 77799315

‪۹۶/۰۶/۳۰ واردات دستگاههای آزمایشگاهی wtw,ika,kern
شرکت بازرگانی آرنیکا مفتخر است با داشتن نمایندگی های معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه های آزمایشگاهی آمادگی خود را ...
حسین شادمان ، تلفن : 77799315

‪۹۶/۰۶/۳۰ تجهيزات آزمايشگاهي آون .جارتست .هود
تجهيزات آزمايشگاهي آون .جارتست .هود آون(فور) واينکو باتور(اتو)واينکوباتور يخچالدار وبن ماري جوش وسرولوژي در ابعاد مختلف. 2- دستگاه هاي جارتست. همزن ...
حسین شادمان ، تلفن : 77799315

‪۹۶/۰۶/۳۰ واردات و تامین دستگاه های آزمایشگاهی
شرکت بازرگانی پویا تدبیرآرنیکا: - بزرگترین وارد کننده و توزیع کننده تجهیزات ازمایشگاهی ،کنترل کیفی و تحقیقاتی - تحویل ...
حسین شادمان ، تلفن : 77799315

‪۹۶/۰۶/۳۰ فروش تجهیزات آزمایشگاه وکشاورزی وتحقیقات
با سلام و احترام شرکت بازرگانی پویا تدبیرآرنیکا با سابقه طولانی در عرصه همکاری با دانشگاههای مختلف و مراکز پژوهشی ،محصولات ...
shadman arnika ، تلفن : 315 99 777

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... >>

آگهي هاي جديد MARYAM ESLAMI
صدور Gost-R ، مشاوره نشان استاندارد روسی
MARYAM ESLAMI
تلفن : 88249520-88484625

ISO9001 ، مشاوره سیستم مدیریت کیفیت ISO
MARYAM ESLAMI
تلفن : 88249520-88484625

صدور Gost-R ، مشاوره نشان استاندارد روسی
MARYAM ESLAMI
تلفن : 88249520-88484625

،راهنمای دریافت CE-Mark ،اطلاعات در مورد
MARYAM ESLAMI
تلفن : 88249520-88484625

چکونگی اخذ Gost-R ،راهنمای دریافت Gost-R
MARYAM ESLAMI
تلفن : 88249520-88484625


طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.
اين سايت در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ثبت شده است و تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد.


www.iranforward.com | 2011-16