خدمات صدور و اخذ گواهینامه ISO 10002 | ایران فوروارد

حرکت به سمت بالا

گروه ها

كامپيوتر
آموزش
املاك
اتومبيل
لوازم
خدمات
بازار كار
صنعت
ارتباط

تعرفه ثبت آگهی

تا اطلاع ثانوی تعرفه ها شکسته شد
آگهی عکس دار ___ رایگان
آگهی لینک دار ___ 15000 تومان
ویژه عکس دار ___ 10000 تومان
هر ستاره ___ 1000 تومان
آگهی 7 ستاره ___ 22000 تومان

تبلیغات بنری



محل تبليغات شما


درج آگهی رایگان-iranbehniaz-ایران بهنیاز

لینکهای ویژه

خدمات - مشاوره

خدمات صدور و اخذ گواهینامه ISO 10002

یکی از هدف های اصلی هر سازمان جلب رضایت مشتریان و خدمت گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است. در نظریه های نوین مدیریت و در نظام اداری و اجرایی ، رضایت مردم از کیفیت محصولات و خدمات یکی از شاخص هایاصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤ لفه هایی از قبیل سرعت ، صحت و دقت در انجام کار ، چگونگی رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان، اطلاع رسانی مناسب و ... عواملی هستند که موجب رضایتمندی مشتریان می شوند.

در واقع امروزه کیفیت،مفهومی فراتر از مرغوبیت دارد و شاخه های دیگری نظیر دوام، بهداشت، ایمنی، به روز بودن، پشتیبانی و قابلیت اطمینان را نیز شامل می گردد .
یکی از روشهای موثر برای تامین نیازها و انتظارات مشتری، برقراری ارتباط موثر با مشتری است .
استاندارد ISO 10002 ازاستانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت می باشد که توسط سازمان جهانی استاندارد تدوین شده است .
استاندارد ISO 10002 راهنمایی هایی را در درباره فرآیند رسیدگی به شکایات در مورد محصولات سازمان شامل طرحریزی ، طراحی ، اجرا ، نگهداری و بهبود سیستم ارائه میدهد . این استاندارد برای رفع منازعاتی که منشا برون سازمانی دارد و یا به کارکنان مربوط می شود قابل استفاده نیست .
هدف اصلی این استاندارد رسیدن به رضایت مشتری بوسیله ایجاد یک محیط مشتری مدار و آماده پاسخ گویی به شکایت مشتریان و حل مشکلات آنها می باشد .
تعهد مدیریت یرای اجرای این سیستم رکن اصلی می باشد.
استاندارد ISO10002 کلیاتی را در ارتباط با موارد ذیل ارائه می کند:
تشخیص و ردیابی نیازها و انتظارات مشتریان ناراضی
ایجاد یک فرآیند برای نحوه رسیدگی به شکایات
تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کالا وخدمات مورد نیاز
ممیزی فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان
کنترل اثربخشی اقدامات انجام شده
این استاندارد از سازمان میخواهد نحوه انجام شکایات و فرآیند رسیدگی به آن به نحومناسبی به ذینفعان اطلاع رسانی شود .
دریافت شکایت به شاکی بویژه در مواردی که به ایمنی مربوط می شود اعلام شود و رسیدگی به شکایت با محترمانه باشد.
در رسیدگی به شکایت ها اصل بیطرفی رعایت شده واز مشتری هزینه ای برای شکایت گرفته نشود.
اطلاعات شخصی و شناسایی شاکی جز در جایی که نیاز است فاش نشود و در رسیدگی به شکایتها سازمان رویکرد مشتری مداری داشته باشد .
پاسخگویی به شکایت به روشنی انجام شده و اصل بهبود مستمر به نحو مناسبی در رسیدگی به شکایت ها رعایت گردد.
استاندارد ISO 10002 چارچوب رسیدگی به شکایت مشتری را به نحو زیر بیان میکند :
تعهد سازمان به ایجاد یک سامانه رسیدگی به شکایات و موثر بودن و کارایی آن .
ایجاد یک خط مشی مشتری مدار و روشن برای رسیدگی به شکایات و ابلاغ آن به سازمان وذینفعان از سوی مدیر ارشد.
ایجاد یک سیستم ارتباطی مناسب و تعیین مسئولیت ها و اختیارات برای رسیدگی به شکایت مشتریان .
داشتن یک فرآیند مشخص برای رسیدگی به شکایت مشتریان
اهداف درباره رسیدگی به شکایت مشتریان برای مشاغل مختلف تعریف شده باشد.
سازمان باید منایع لازم برای رسیدگی به شکایت مشتری را فراهم کند.
عملیات و مراحل رسیدگی به شکایت ها حداقل باید شامل موارد ذیل باشد :
ارتباط و سیستم ارتباطی مناسب در مورد شکایت ها
دریافت شکایت
داشتن سیستم رد یابی شکایت
تایید دریافت شکایت
ارزیابی اولیه شکایت
رسیدگی به شکایت
پاسخ به شکایت
اطلاع رسانی در ارتباط با تصمیم ها
حل و فصل شکایت
جمع آوری اطلاعات برای نگهداری و بهبود سیستم رسیدگی به شکایات .
تجزیه تحلیل و ارزیابی شکایات و ریشه یابی آن .
اندازه گیری رضایت شاکیان از سیستم رسیدگی .
تعیین معیار پایش و انجام پایش از فرآیند .
ممیزی داخلی به منظور کنترل اثر بخشی سیستم .
انجام بازنگری مدیریت برای بهبود مستمر فرایند رسیدگی به شکایت ها .
شایان ذکر است این شرکت افتخار همکاری با شرکت های زیر را هم داشته است:
1-پژوهشگاه نیرو-2-استانداری فارس-3-سازمان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران-4-کانون فرهنگی آموزشی-5-مؤسسه فاطر قرارگاه خاتم الانبیاء-6-آرادل-7-شرکت آسا صنعت ساوه-8-انتشارات بین المللی گاج-9-هتل 5 ستاره بین المللی قم-10-صنایع دنده ایران-11-فرش آوین-12-سیم و کابل هرمزگان-15-تهران رنگریز-16-آژانس هواپیمایی حامی-17-لوله سبز چابهار-18-هواسازان صبا-19-رستوران اپل-20-شرکت مرصوص الموت-21-فتح جنوب شرق-22-بیمارستان حضرت رسول تهران-23-گروه مهندسی نور(قطر)-24-ناسیس-25-نمایندگی 1024ایران خودرو-26-لوازم خانگی لمبستر-27-عالی ساز-28-پلی اتیلن بوکان-29-فولاد بهمن-30-چینی بهداشتی زمرد الوند-31-لیزینگ ایران-32-بافتینه-32-بافتسان33-آق رنگ گلستان-34-رنگ یشم-35-آب معدنی دماوند-36-فروشگاه زنجیره ای رفاه-37-فرمند(شرکت شکلات پرند)-38-آب و فاضلاب منطقه یک- و.......
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس: یوسف آباد ، میدان سلماس ، خیابان فتحی شقاقی غربی ، پلاک 143 ، واحد 3
شماره تماس:88355806-88015079-88632683-88355739-88634051-88015669
کارشناس فنی:09124793782
آدرس سایت:WWW.shaygangroup.com

   مشخصات آگهي   

قيمت:   جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
نام:   گروه بین المللی شایگان
ايميل :  
تلفن :   88015669
موبايل :   09124793782
تاريخ انقضا :   چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶ ‬
شهر :   تهران
استان :   تهران
آدرس :   یوسف آباد ، میدان سلماس ، خیابان فتحی شقاقی غربی ، پلاک 143 ، واحد 3

بازديد :
 
225 بار


تماس با آگهي‌دهنده ( گروه بین المللی شایگان )
درباره : خدمات صدور و اخذ گواهینامه ISO 10002

نام :
ايميل :
پيغام :
توجه : IP نيز جهت مسائل امنيتي ذخيره خواهد شد


جستجوي مرتبط
- معدن- حسابداري- موبايل- مشاوره- وام- كانادا- ريو- مكانيك- شتر مرغ- GIS- شترمرغ- كشاورزي- نقشه برداري- استراليا- سگ- وكيل- فاركس- كاريابي- مهاجرت- كنترل پروژه- زانتيا

تازه‌هاي خدمات - مشاوره (صفحه 1 از 101)
‪۰۳/۰۵/۲۹ موسسه حقوقی آریا منش
انجام کلیه خدمات حقوقی در کلیه مراجع قضائی با همکاری وکلا و کارشناسان مجرب دادگستری ارائه بهترین ، موثرترین و تخصصی ...
موسسه حقوقی آریا منش ، تلفن : 09133370608

‪۹۶/۰۶/۲۳ دوره های آموزشی LLC Academy
آکادمی مؤسسه بین المللی صدور گواهی LLC کشور چک دوره های آموزشی ، همایش و سمینار در زمینه های ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ استقرار سیستم مدیریت انرژیISO50001
گروه مهندسی راهبرد صنعت مشاوره تخصصی در زمینه مدیریت انرژی ، بهره وری و مهندسی انرژی اجرای پروژه های متنوعی در ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ صدور گواهینامه مدیریت پروژه ISO10006
قابل توجه شرکتهای با خدمات پروژه محور: مؤسسه صدور گواهینامه LLC کشور چک صدور گواهینامه بین المللی مدیریت پروژه بر مبنای ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ صدور گواهینامه HSE-MS
قابل توجه شرکت های پیمانکاری ، ساختمان ، تاسیسات ، راهسازی ، نفت ، گاز و پتروشیمی صدور گواهینامه سیستم ایمنی ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ گروه مهندسی مشاور راهبرد صنعت
با افتخار و با سالها سابقه درخشان در زمینه مشاوره طراحی و اجرای سیستم های مدیریتی بر اساس استانداردهای بین ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ مؤسسه صدور گواهی CE – LLC
قابل توجه صادرکنندگان محترم مؤسسه صدور گواهینامه LL-C چک NOTIFICATION BODY اروپایی با کد 0407 ثبت شده در اتحادیه اروپا بزرگترین مؤسسه ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ خدمات مشاوره اخذ CE اروپا
گروه مهندسی مشاور راهبرد صنعت خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه و نشان استاندارد اروپایی محصول CE : -مشاوره رایگان -نماینده رسمی ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ خدمات صدور گواهینامه بین المللی ISO900
با امکان ثبت و ردیابی در سایت مؤسسه صدور گواهی ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 تضمین کیفیت ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

‪۹۶/۰۶/۲۳ موسسه مجاز صدور گواهینامه GOST روسیه
گروه مهندسی راهبردصنعت: نماینده رسمی KCCP ، مرکزصدورگواهی نامه GOST با افتخار صدور اولین گواهینامه GOST درایران دیگرنگران صادرات خود به آسیای میانه ...
neda mohamadi ، تلفن : 88249520-88484625

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... >>

آگهي هاي جديد گروه بین المللی شایگان
مشاوره ISO 15189 – مدیریت کیفیت در آزمای
گروه بین المللی شایگان
تلفن : 88015669

مشاوره و استقرار سیستم مدیریت پروژه ISO1
گروه بین المللی شایگان
تلفن : 88015669

صدور گواهینامه GOST-R روسیه جهت صادرات
گروه بین المللی شایگان
تلفن : 88015669

اخذ نشان حلال
گروه بین المللی شایگان
تلفن : 88015669

دوره مدیریت رسیدگی به شکایات
هومن مختاری
تلفن : 88015079


طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.
اين سايت در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ثبت شده است و تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد.


www.iranforward.com | 2011-16